המבצע בג'נין: נתניהו וגלנט בהצהרה ממעבר סאלם

    אבי יעקב 1 Comment on המבצע בג'נין: נתניהו וגלנט בהצהרה ממעבר סאלם

    ראש הממשלה בנימין נתניהו במוצב סאלם: "מי שחושב שפיגוע כזה ירתיע אותנו להמשיך במאבק שלנו בטרור – טועה. הוא פשוט לא מכיר את רוחה של מדינת ישראל, לא מכיר את ממשלתנו, את אזרחינו ואת לוחמינו״

    צילום: עומר מירון /לע"מ
    14:39
    15.05.24
    אתר קול חי No Comments on הראשון שרמז על התרגיל בחוק הגיוס: רוטמן ב'קול חי'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט ביקרו היום במוצב סאלם, הסמוך לג'נין וקיבלו סקירה ביטחונית ולאחריה הצהרה. הביקור נערך לאחר הפיגוע הקשה בתל אביב והפעולה המוצלחת שנערכת בעיר הטרור ובמחנה הפליטים בג'נין במסגרתה חוסלו מחבלים רבים, פוצצו מחסני נשק ותחמושת וריסקו את מרכזי הטרור.

    ראש הממשלה ביקר במעבר סאלם הסמוך לכניסה לעיר ג'נין, וקיבל עדכון על המצב הנוכחי בשטח ממפקד פיקוד המרכז, אלוף יהודה פוקס ומפקד חטיבת מנשה, אל"ם אריק מויאל. המפקדים סקרו בפניו את מאמצי ההתקפה וההגנה בג'נין, ההישגים המבצעיים שהושגו במבצע עד כה והערכות הכוחות להמשך. כמו כן, פירטו בפניו אודות איום המטענים, ופעילות הכוחות להשמדת מעבדות נפץ לייצור מטענים ומעצר מחבלים.

    ראש הממשלה נתניהו בהצהרה לתקשורת בתום הביקור: "היום התרחש פיגוע נפשע בתל אביב שנעצר בגלל התערבותו של אזרח חמוש. ללא ההתערבות הזאת, יכול להיות שהפיגוע הזה היה גובה חיים רבים. אני מאחל החלמה לפצועים. מי שחושב שפיגוע כזה ירתיע אותנו להמשיך במאבק שלנו בטרור – טועה. הוא פשוט לא מכיר את רוחה של מדינת ישראל, לא מכיר את ממשלתנו, את אזרחינו ואת לוחמינו".

    "אני מברך את הלוחמים האמיצים שלנו שהרסו תשתיות טרור רבות בג'נין ומנעו בכך פיגועים רבים. ברגעים אלה אנחנו משלמים את המשימה ואני יכול לומר שהפעולה הנרחבת שלנו בג'נין איננה חד פעמית. אנחנו נמשיך ככל שדרוש כדי לגדוע את הטרור, אנחנו לא נאפשר לג'נין לחזור להיות עיר מקלט לטרור ואנחנו נגדע את הטרור בכל מקום שנראה אותו ונכה בו".

    שר הביטחון יואב גלנט לאחר הערכת מצב עם רה"מ נתניהו בסמוך למעבר סאלם: "בשנתיים האחרונות ג'נין הפכה למפעל לייצור טרור – ביומיים האחרונים זה נגמר. אנחנו קטענו את תהליך ייצור אמצעי הלחימה, תפסנו אלפי מטענים, השמדנו עשרות מקומות ייצור, בתי מלאכה ומעבדות של חומרי נפץ״.

    ״ייקח עוד קצת זמן ואנחנו נגיע למצב בו אנחנו נהיה מסוגלים לנוע בכל מקום, במחנה הפליטים או בכל מקום אחר, עם צוות לוחמים, ולא עם חטיבה שלמה. זה העיקרון – חופש הפעולה. את מה שעשינו היום ואתמול בג'נין ואת מה שעשינו לפני חודשיים בעצה משותפת של רה"מ, שלי ושל מערכת הביטחון בעזה, נדע לשכפל ולהעתיק לכל מקום שיידרש״.

    ״כל מי שמנסה לפגוע באזרחים ישראליים ישלם מחיר ואנחנו נגיע אליו, אל ביתו, אל חדר השינה, נעצור אותו ונביא אותו לדין" אמר השר גלנט.



    1 תגובות

    מיין תגובות